در حوزه تربیت بدنی و سلامت برای رفاه فرهنگیان و دانش آموزان توجه ویژه ای می شود

بوشهر(پانا)_ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : امسال تعداد 142 سالن ورزشی و 16 استخر دانش آموزی در سراسر کشور به بهره برداری می رسد .

کد مطلب: ۹۶۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه تربیت بدنی و سلامت برای رفاه فرهنگیان و دانش آموزان توجه ویژه ای می شود

مهرزاد حمیدی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : در هفته تربیت بدنی که از 26 مهر آغاز می شود 142 سالن ورزشی و 16 استخر برای دانش آموزان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد که برخی در فضای مدرسه و برخی در همان منطقه آموزشی شهر مورد استفاده دانش آموزان قرار می گیرد .

حمیدی افزود : کلاس های درس تربیت بدنی با کیفیت بیشتر در مدرسه برگزار می شود که نقش مهمی در اجرای تحقق هدف ارتقاء سطح سلامت و توانمندی دانش آموزان دارد .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : 200 سالن در مدارس دخترانه برای کلاس های اول ، دوم و سوم ابتدایی کشور افتتاح می شود که این آمار تا پایان سال به 380 سالن خواهد رسید .

حمیدی افزود : با همکاری سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور امسال 300 زمین چمن مصنوعی در مدارس نوساز کشور به بهره برداری می رسد .

حمیدی گفت : در حوزه آموزش معلمان و آموزگاران پایه تعداد 100 هزار معلم پایه و آموزگار را در دوره های تربیت بدنی ، سلامت و توانمندی ارتقاء می یابند .

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش تصریح نمود : امسال 35 میلیارد تومان برای استان ها برای خرید تجهیزات ورزشی پیش بینی شده است که آن تجهیزات در قالب کاروان های ورزشی در مدارس توزیع می شوند .

حمیدی خاطر نشان کرد : در حوزه تربیت بدنی و سلامت برای رفاه فرهنگیان و دانش آموزان توجه ویژه ای می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار