بازدید عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز از کتابخانه دانش‌آموز

شیراز (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز از کتابخانه دانش‌آموز بازدید کرد و از نزدیک با نحوه کار این کتابخانه آشنا شد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز از کتابخانه دانش‌آموز

این عضو شورای شهر شیراز پس از بازدید از قسمت‌های مختلف کتابخانه دانش‌آموز همچون بخش امانت دهی، سالن‌های مطالعه، ثبت‌نام، فرهنگی و هنری و... با کارکنان و مدیر این مجموعه گفت‌وگویی کوتاه انجام داد.

دهقان سپس در نشستی با مقدم مدیر کتابخانه دانش‌آموز با اشاره به اهمیت این کتابخانه در روند رشد و اعتلای فرهنگ مطالعه اظهار داشت: این کتابخانه محفل بسیاری از دانش‌آموختگان دانشگاهی استان ازجمله خود بنده بوده و دارای ظرفیت‌های بسیاری است.

وی از آمادگی شورای شهر برای حل مشکلات کتابخانه دانش‌آموز خبر داد و افزود: شورا نسبت مسائل فرهنگی شهر شیراز حساسیت بالایی دارد و از هر اقدامی که به ارتقای فرهنگی بینجامد در حد وسع و توان خود حمایت می‌کند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: در بازدید از کتابخانه متوجه کمبودها و نیازمندی‌های این مجموعه شدم و سعی خواهم کرد با استفاده از ظرفیت شورا، در برطرف کردن مشکلات اقدام کنیم.

یادآور می‌شود کتابخانه دانش‌آموز واقع در میدان معلم شیراز یک از قدیمی‌ترین کتابخانه‌های استان است که سالانه پذیرای بسیاری از علاقه‌مندان به مطالعه است.

این کتابخانه با داشتن کتاب‌های متنوع در شاخه‌های تحصیلی مختلف و کتاب‌های عمومی به‌صورت تمام‌وقت صبح و بعدازظهر به دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به مطالعه سرویس می‌دهد.

در کتابخانه دانش آموز با توجه به تعداد بالای مراجعه کنندگان، نیاز به تجهیزات و کتاب های روز به شدت حس می شود.

کتابخانه دانش‌آموز زیر نظر سازمان دانش‌آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار