فرماندارقرچک:رعایت مُرّ قانون مهم ترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات است

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک گفت: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته دررفع نواقص ما را یاری می‌دهد و باید این آسیب‌ها جدی گرفته شود.

کد مطلب: ۹۶۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارقرچک:رعایت مُرّ قانون مهم ترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات است

ششمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور معاونین و مسئولین کمیته‌ها برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندارقرچک در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان قرچک آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه 98است، اظهار داشت: نیازمندی‌ها و زیرساخت‌های لازم شعب اخذ رأی احصا شده و سعی می‌کنیم کمبودی در برگزاری این رویداد مهم نداشته باشیم.

او افزود: شرایط برای مشارکت آحاد جامعه در مهم‌ترین رویداد سیاسی اجتماعی سال نود وهشت باید از سوی دست‌اندرکاران فراهم شود.

فرماندار قرچک گفت: همه کمیته‌های زیرمجموعه با دقت برنامه کاری قبل، حین و بعد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تنظیم کنند.

او با تأکید بر اینکه آشنایی با قوانین و مقررات و رعایت مُرّ قانون مهم ترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات است،بیان کرد: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در رفع نواقص ما را یاری می‌دهد و باید این آسیب‌ها جدی گرفته شود.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: قرچک ازجمله شهرستانهایی است که مردم آن به دلیل پایبندی به ارزش‌های نظام و وجود ارتباط ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب در انتخابات مختلف مشارکت پرشور داشته و قطعاً در دوم اسفندماه امسال نیز حماسه ارزشمند دیگری رقم می‌زنند.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار