رخشانی‌مهر خبر داد: توزیع ۴۸۰ میلیارد اعتبار برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس در کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس از توزیع ۴۸۰ میلیارد اعتبار جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس در کشور خبر داد و اعلام کرد طی سه ماهه گذشته ۱۳ میلیارد اعتبار این بخش به لرستان اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۹۶۰۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر خبر داد: توزیع ۴۸۰ میلیارد اعتبار برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، مهراله رخشانی مهر امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاح دو مدرسه در پلدختر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۹۸ است، گفت: با تخصیص مناسب اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، این اتفاق در استان‌های مختلف شروع شده است.

او با بیان اینکه ۲۴ هزار کلاس درس در ابتدای سال وجود داشت علمک گاز تا مدرسه رفته و زیرساخت جمع‌آوری بخاری نفتی فراهم شده بود، تصریح کرد: در سه ماهه آمار مدارسی که چنین وضعی داشتند اما هنوز ار بخاری نفتی استفاده می‌کردند، به ۱۴ هزار مدرسه کاهش یافت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اینکه بیشترین آمار بخاری‌های نفتی با ۲۸۰۰ مورد مربوط به لرستان بوده است، افزود: ۱۳ میلیارد اعتبار در سه ماه گذشته به لرستان اختصاص داده شده است.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه از ابتدای ۹۸ تا امروز ۴۸۰ میلیارد اعتبار برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در کشور توزیع شده است، گفت: در تعداد قابل توجهی از استان‌ها بخاری‌های نفتی مدارس جمع آوری شده است.

او یادآور شد: در بخشی از استان‌ها بنا بر این است تا پایان مهر بخاری‌های نفتی جمع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار