معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

صادرات 4 میلیارد دلاری واحدهای صنعتی

کاشان (پانا) - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به صادرات چهار میلیارد دلاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در سال گذشته ابراز داشت: پیش بینی می شود صادرات این واحدها در سال جاری با افزایش پنج درصدی همراه باشد.

کد مطلب: ۹۶۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
صادرات 4 میلیارد دلاری واحدهای صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه گلنگ زنی چند طرح صنعتی در کاشان با اشاره به صادرات چهار میلیارد دلاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در سال گذشته ابراز داشت: پیش بینی می شود صادرات این واحدها در سال جاری با افزایش پنج درصدی همراه باشد.
حسن صالح نیا با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط در کشور هدف گذاری شده است، اظهار داشت: ۶۰۰ واحد از این مجموع با اقدامات و حمایت های انجام شده به چرخه تولید بازگشته اند معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بازگشت به چرخه تولید الزاماتی دارد که یکی از آنها تسهیلات است، افزود: پیش بینی کرده ایم با بازگشت این واحدها به چرخه تولیدی برای حدود ۲۰ هزار نفر فرصت اشتغال و کار ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه عدم فعالیت این واحدها الزاما به دلیل عدم اعتبار نیست، ابراز داشت: اصلاح در خطوط تولید، عدم بازاریابی مناسب، عدم تامین مواد اولیه و همچنین عدم بروز رسانی از جمله دلایلی هستند که منجر به عدم فعالیت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط شده است.

وی با اشاره به وجود حدود ۴۴ هزار واحد صنعتی در کشور اظهار داشت: از این مقدار، بیش از ۹۵ درصد واحدهای صنعتی مربوط به صنایع کوچک و متوسط است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار