با حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

ساختمان اداری سازمان دانش آموزی استان مورد تعمیر و تجهیز قرار گرفت

ارومیه (پانا) - با حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، ساختمان اداری سازمان دانش آموزی استان مورد ترمیم،تعمیر و تجهیز قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۶۰۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان اداری سازمان دانش آموزی استان مورد تعمیر و تجهیز قرار گرفت

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با اعلام این موضوع گفت: محوطه ساختمان اداری سازمان دانش آموزی استان پس از سال ها و با حمایت و دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان با آسفالت ریزی محوطه مورد تعمیر و ترمیم قرار گرفت.

حسین عباس زاده گفت: عملیات عمرانی و تجهیز فیزیکی و سخت افزاری سازمان دانش آموزی استان هر سال در دسور کار مجموعه قرار دارد که تجهیز و تعمیر سالن اجتماعات، عملیات تعمیرات کف و دیوارهای ساختمان اداری و تجهیز این سازمان به سیستم های رایانه ای مجهز و سخت افزارهای اداری اعم از میز و صندلی و ... طی سال های گذشته با حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش محقق شده اند.

وی گفت: با دستور مدیرکل آموزش و پرورش و حمایت های معاونت پشتیبانی سالن کنفرانس سازمان دانش آموزی نیز به صندلی های چرخان و تلویزیون ال ای دی مجهز شده و به یک مکان بسیار شکیل و در شأن نظام تعلیم و تربیت تبدیل گشته است.

سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در سال بیش از 100 هزار دانش اموز را تحت پوشش برنامه های خود قرار داده و در راه تحقق ساحت های 6 گانه تربیتی و تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزی گام بر می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار