رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی اعلام کرد:

کسب رتبه سوم کشوری پیشتازان دختر و پسر آذربایجان غربی در اردوی ملی

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: پیشتازان دختر و پسر آذربایجان غربی در مجموع ارزیابی ها موفق به کسب رتبه سوم اردوی ملی شدند.

کد مطلب: ۹۶۰۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری پیشتازان دختر و پسر آذربایجان غربی در اردوی ملی

حسین عباس‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری‌پانا در رابطه باعملکرد تشکل پیشتازان آذربایجان غربی در اردوی‌ملی سال 98 گفت: با توجه به اعلام وضعیت تیم های دانش آموزی اعزامی به اردوی ملی پیشتازان سال 98، دانش آموزان پیشتاز آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه سوم کشوری در مجموع ارزیابی ها شده اند.

وی افزود: اردوی ملی در قالب جشنواره مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی مرداد و شهریور سال جاری برگزار شده بود که تیم های شهرهای خوی،کشاورز و سیلوانا به نمایندگی از پیشتازان دختر و تیم های شهرهای شاهین دژ،نقده و سیلوانا به نمایندگی از پیشتازان پسر استان آذربایجان غربی در این اردو حضور داشتند.

عباس زاده در خصوص کسب مقام های برتر اردوی ملی نیز گفت: تیم امداد و نجات و کمک های اولیه پیشتازان دختر متشکل از دانش آموزان شهرستان خوی مقام اول کشوری را کسب کرده اند در بخش گروهی نیز گروه پیشتازان دختر استان آذربایجان غربی در 3 آیتم صف جمع، چادرزنی و تیم فریاد شادی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند. همچنین در بخش پیشتازان پسر نیز تیم امداد و نجات شهرستان شاهیندژ رتبه دوم کشوری را کسب کرد و در بخش گروهی نیز پیشتازان پسر استان آذربایجان غربی در آیتم پروژه به مقام اول کشور رسیدند.

به گفته عباس زاده 42 دانش آموز ، 8 مربی به همراه عوامل اجرایی در قالب دو اردوی دختران و پسران به اردوی ملی پیشتازان در تابستان اخیر اعزام شده اند.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی ضمن تشکر از مربیان و دانش آموزان تشکیلاتی حاضر در اردوی ملی گفت: سازمان دانش آموزی استان برنامه ریزی ویژه ای را برای توانمند سازی دانش آموزان و مربیان پیشتاز انجام داده وامسال در تلاش است تا 77 هزار دانش آموز و 2500 مربی را در سامانه جذب ثبت کرده و دوره های آموزشی و مهارت های مربوطه با برگزاری کارگاه های ویژه با مهارت های تشکیلاتی آشنا نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار