دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز: آذربایجان باید سرآمد مسائل کارگری باشد

تجمع عظیم جامعه کارگری همزمان با سالروز تصویب قانون‌ کار

تبریز (پانا) - دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: آذربایجان شرقی باید سرآمد مسائل کارگری در سطح کشور باشد.

کد مطلب: ۹۶۰۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز: آذربایجان باید سرآمد مسائل کارگری باشد

کریم صادقزاده تبریزی در جمع نمایندگان کارگری مجمع نمایندگان کارگران آذربایجان شرقی که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت های مجمع نمایندگان کارگری استان، گفت: با همکاری ادارات و نهاد های کارگری تبریز باید به کانون دیپلماسی کارگری کشور تبدیل شود.

صادقزاده خاطر نشان کرد: بنده بعنوان رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز و دبیر اجرایی خانه کارگر پیگیر قاطع مسائل و مشکلات کارگران عزیز در تمام مجموعه های کارگری هستم.

وی همچنین گفت: اگر کارخانجات موجود حمایت شوند و همکاری های لازم برای حل مشکلات واحد های بحرانی صورت گیرد خود به خود شاهد حل مشکلات کارگری در این استان صنعتی خواهیم بود.

صادقزاده خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران استانی باید بازدید های مرتبی از واحد های بحرانی داشته باشند تا نیازهای این مجموعه ها شناسایی و برطرف شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ۲۹ آبان سالروز تصویب قانون‌ کار گفت: این روز برای کارگران بسیار مهم است و در این روز بزرگ تجمع عظیم جامعه کارگری را باحضور حداکثری کارگران و بازنشستگان برگزار خواهیم کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات درمان و همچنین درمان تکمیلی کارگران را در دستور کار فراکسیون کارگری داریم و امیدواریم با احداث بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی این موارد نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از طرف فراکسیون کارگری و ‌همکاری اعضای شورای اسلامی شهر تبریز زمینی مناسب در محدوده شهرک خاوران برای احداث این مجموعه در اختیار تامین اجتماعی قرار گرفته است.

صادقزاده همچنین به فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات آتی مجلس برای جامعه کار و تولید بسیار مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، انتخاب افراد اصلح در این انتخابات بسیار مهم است تا با انتخاب افراد اصلح بتوانیم مجددا چرخ های کار و تولید را راه اندازی کنیم.

در این جلسه همچنین نمایندگان کارگران نظرات و پیشنهادات خود را در موارد کارگری بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار