پی‌گیری مطالبات والدین از وظایف انجمن اولیا و مربیان است

شیراز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش فارس گفت: یکی از آسیب‌هایی که می‌تواند مدارس را تهدید نماید، عدم حضور فعال اولیا و خانواده‌ها است، چراکه یکی از وظایف انجمن اولیا و مربیان مدارس پیگیری مطالبات خانواده‌ها است.

کد مطلب: ۹۶۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پی‌گیری مطالبات والدین از وظایف انجمن اولیا و مربیان است

سعید مهبودی در جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبستان شهید فرج اله محمدی ناحیه دو شیراز گفت: آموزش مهارت محور یکی از مطالبات مهم اولیای دانش آموزان در مدارس است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش فارس گفت: اولیای دانش آموزان باید از مدارس بخواهند که فرزندانشان را بامهارت های لازم برای زندگی بانشاط و هدفمند آماده نمایند.

وی بابیان اینکه ،این اقدام می‌تواند دانش آموزان ما را از آسیب‌های نوپدید اجتماعی در امان نگاه دارد، گفت: با آموزش مهارت‌هایی همچون مهارت مطالعه و فرهنگ کتاب‌خوانی به اولیای دانش آموزان در قالب کلاس‌های آموزش خانواده نیز می‌توان زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را فراهم کرد.

مهبودی یکی از مهارت‌های لازم برای اولیای دانش آموزان را استفاده از نشریات پیوند به‌عنوان تخصصی‌ترین نشریه انجمن اولیا و مربیان عنوان کرد و گفت: با بهره‌گیری از این مجموعه تخصصی ،اولیا می‌توانند جواب خیلی از مشکلات خود را در تربیت فرزندانشان در این مجله بیابند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش فارس گفت :مدیران مدارس باید از مشارکت‌های فکری و معنوی اولیا در بهبود و توسعه اهداف آموزشی و پرورشی مدرسه استفاده نمایند و این کار تنها با تشکیل کارگروه های تخصصی و مهارتی اولیا مهیا می شود و این کارگروههای می تواند به عنوان یک بازوی قوی در پیشبرد اهداف مدسه کار ساز باشد.

مهبودی در ادامه کفت :یکی از آسیب های که می تواند مدارس را تهدید نماید، عدم حضور فعال اولیا و خانواده ها می باشد، چرا که یکی از وظایف انجمن اولیا و مربیان مدارس پیگیری مطالبات خانواده ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار