قطار گردشگری عقاب طلایی در مسیر فارس است

شیراز(پانا)- سرپرست راه آهن استان فارس گفت: قطار گردشگری عقاب طلایی ۲۲ و ۲۴ مهر ماه در استان فارس حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۹۶۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد انصاری سرپرست راه آهن استان فارس اظهار داشت: در راستای توسعه گردشگری ریلی به ویژه گردشگری ریلی بین المللی بیست و نهمین و ۳۰ امین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی ۲۲ و ۲۴ مهرماه وارد استان فارس می‌شود.

انصاری افزود: گردشگران بیست و نمهین و ۳۰ امین قطار گردشگری عقاب طلایی در مجموع ۶۰ نفر از کشور‌های آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، مجارستان، لهستان، نیوزیلند، چین و روسیه است و ۴۶ نفر خدمه نیز از کشور‌های روسیه، مجارستان و ترکمنستان این گردشگران را همراهی می‌کنند.

او بیان داشت: بیست و نهمین قطار گردشگری امروز ۱۷ مهرماه از طریق مرز ریلی سرخس وارد کشور شد که پس از عبور از شهر‌های مشهد، کرمان، اصفهان در نهایت روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۶ صبح وارد ایستگاه راه آهن سعادتشهر می‌شود.

سرپرست راه آهن استان فارس بیان کرد: گردشگران این تور تحت عنوان راه ابریشم (شمال-جنوب) ۲۰ نفر است که طی یک سفر هفت روزه از جاذبه‌های توریستی و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در شهر‌های مشهد، یزد، کرمان، اصفهان و شیراز بازدید خواهند کرد.

انصاری اضافه کرد: این گروه پس از بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی استان فارس در ساعت ۱۹:۲۰ همان روز از طریق ایستگاه راه آهن شیراز به مقصد تهران حرکت و در نهایت در تاریخ ۲۳ مهر در تهران به سفر خود پایان خواهند داد.

او تصریح کرد: ۳۰ امین قطار گردشگری تحت عنوان راه ابریشم (جنوب-شمال) نیز با ۴۰ گردشگر و ۴۶ خدمه روز سه شنبه مورخ ۲۳ مهرماه سوار بر قطار از تهران به مقصد استان فارس به عنوان اولین مقصد گردشگری خود حرکت می‌کنند و در ساعت ۸:۵۵ روز چهارشنبه مورخ ۲۴ مهرماه وارد استان فارس می‌شود.

سرپرست راه آهن استان فارس افزود: گردشگران پس از بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فارس در ساعت ۲۰:۲۰ همان روز از استان فارس خارج می‌شوند و پس از بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان‌های اصفهان، کرمان، یزد و مشهد در تاریخ ۲۹ مهرماه به سفر خود پایان خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار