معرفی ذیحساب جدید آموزش و پرورش استان یزد

یزد(پانا)- مراسم تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل آموزش و پرورش استان درسالن شهید ساداتی این اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی ذیحساب جدید آموزش و پرورش استان یزد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین مراسم با تقدیر از زحمات " حسین علی زارع زاده مهریزی" ذیحساب پیشین این اداره کل ، انتصاب " محمد جواد شکرانه " را تبریک گفت .

" عباسعلی دانافر" با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان در کشور افزود : آموزش و پرورش استان یزد از دیر باز از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده که این میراث از گذشتگان به ما رسیده است و وظیفه ما حفظ و حراست و ارتقاء این جایگاه است .

دانافر با اشاره به گستردگی فعالیت ها در آموزش و پرورش افزود : ارتباط ، همراهی و همدلی سازمان های اجرایی استان با آموزش و پرورش در تسهیل امور کارگشا است .

وی به وجود فضای همراهی و همدلی بین دو سازمان اشاره کرد و گفت : دستگاههای نظارتی و آموزش و پرورش همه برای یک هدف کارمی کنیم .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد هم در این مراسم همکاری و تعامل ذیحسابان با مدیران را خوب توصیف کرد و گفت: باید متناسب با نوع خدمات دستگاه ها، مسایل مالی نیز دنبال شود.

علی نمازی، ذیحسابان را کارشناسان خبره در مسایل مالی و مشاوران امین مدیران دانست و اظهار امیدواری کرد: که با همکاری خوبی که بین مسئولان وجود دارد بتوانیم اهداف و سیاست های اقتصادی و مالی دولت را به خوبی دنبال کنیم.

وی نقش نظارتی این اداره کل را در بحث مالی و نقش نظارتی ذیحسابان در هزینه ها و درآمد دستگاه ها را یادآور و خواستار اجرای دقیق قوانین و مقررات و دستورالعمل های مالی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار