جلسه کمیته کیفیت بخشی هفته بهداشت روان در جلگه رخ برگزار شد

جلگه رخ (پانا) - به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ، جلسه کمیته کیفیت بخشی هفته بهداشت روان در جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته کیفیت بخشی هفته بهداشت روان در جلگه رخ برگزار شد

به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ، جلسه کمیته کیفیت بخشی هفته بهداشت روان در جلگه رخ برگزار شد. در این جلسه که با حضور بخشدار منطقه، دستگاه های متولی، مسئولین آموزش و پرورش و مشاوران منطقه برگزار شد، ضمن بررسی موضوع بهداشت روان توسط حضار، مقرر شد تا به عنوان نمونه 8 خانواده که بیشترین آسیب های اجتماعی را متحمل شده اند تحت پوشش کمک های مادی و معنوی قرار گیرند و هر دستگاه بر حسب مسئولیت خود، بخشی از کار را بر عهده بگیرد.

محمود قهار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ ضمن تشکر از حوزه پرورشی و مشاوران منطقه رخ گفت: این اداره در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کرده است تا با کمک مشاوران به طور جدی پیگیر موضوع بهداشت روان باشد و با کمک گرفتن از دستگاه های متولی آسیب های اجتماعی را به حداقل برساند تا دانش آموزان با کمترین دغدغه، در محیطی امن، سالم و با نشاط تحصیل نمایند.

قهار افزود: از آنجا که آسیب های اجتماعی به راحتی قابل تشخیص نیست، درصددیم تا با کمک صاحب نظران ضمن تاکید بر پیشگیری، راهی بیابیم تا آسیب ها و مشکلات در کمترین زمان شناسایی شود تا ضمن جلوگیری از خطرات ثانویه، به سرعت درمان شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار