فیلم‌های پاییز 2019 بر پرده سینماهای دنیا

تهران (پانا) - فیلم‌های «متولد برج جوزا» با بازی ویل اسمیت، «ال کامینو: فیلم برکینگ بد» با بازی ارون پال و انیمیشن «خانواده آدامز» از فیلم‌های اوایل پاییز امسال هستند که در سینماهای دنیا بر پرده سینماها رفتند.

کد مطلب: ۹۶۰۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فیلم‌های پاییز 2019  بر پرده سینماهای دنیا

به گزارش IMdb در کنار فیلم‌های مطرحی چون «جوکر» ساخته تاد فیلیپس، It: Chapter Two ساخته اندی موشیتی و انیمیشن Abominable که از هفته‌های گذشته بر پرده سینماها رفته و فروش خوبی را تجربه کرده‌اند، چند فیلم تازه از ابتدای ماه اکتبر (یک هفته اخیر) وارد چرخه اکران شدند که طی روزهای گذشته موفقفیت خوبی در گیشه حاصل کردند.

فیلم‌های »تولد ماه جوزا»، انیمیشن «خانواده آدامز»، فیلم کره‌ای «پارازیت» و «ال کامینو: فیلم بریکینگ بد» از جمله فیلم‌ها پرفروش اکتبری هستند که در این گزارش به معرفی آنها می‌پردازیم.


متولد ماه جوزا (Gemini Man)

جدیدترین فیلم آنگ لی با بازی ویل اسمیت داستان یک آدمکش حرفه‌ای به نام هنری بروگن است که قرار است به دست نسخه شبیه‌سازی‌شده خود به قتل برسد.

مری الیزابت وینستد و کلایو اوئن دیگر بازیگران فیلم هستند و فیلم‌نامه آن را دیوید بنیوف سازنده سریال «بازی تاج و تخت» نوشته است.


خانواده آدامز (The Addams Family)

این انیمیشن در مورد ماجرا‌های یک خانواده عجیب و غریب آمریکایی است و کارگردانی آن را کورنارد ورنون برعهده داشته است. کَلوین جونیور ملقب به اسنوپ داگ، اسکار ایزاک و شارلیز ترون از صدا پیشگان این فیلم هستند.


ال کامینو: یک فیلم برکینگ بد (El Camino: A Breaking Bad Movie)

این فیلم بیش از شش سال پس از پخش اپیزود پایانی «برکینگ بد» منتشر می‌شود، اما داستان آن به گونه‌ای روایت خواهد شد که گویی زمانی سپری نشده است. تمرکز فیلم به شخصیت «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» معطوف شده است و وقایعی به تصویر کشیده خواهد شد که پس از آزادی او از چنگال دارودسته‌ جنایتکاران روی می‌دهند.

«وینس گیلیگان» خالق سریال، نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده دارد و شخصیت‌های محبوب زیادی از جمله «اسکینی پیت» با بازی «چارلز بیکر» و «بجر» با بازی «مت ال. جونز» را بازگردانده است. جسی در این فیلم باید با حوادث گذشته، کنار بیاید تا آینده‌ بهتری برای خود به وجود آورد.


مالفیسنت: بانوی اهریمنی (Maleficent: Mistress of Evil)

طرفداران آنجلینا جولی بعد از انتظاری طولانی برای دیدن قسمت دوم فیلم «مالفیسنت» این روزها می‌توانند «بانوی اهریمنی» را به کارگردانی یواخیم رانینگ تماشا کنند. ترسا ماهونی و میشل فایفر در کنار آنجلینا جولی در محصول لایو اکشن جدید دیزنی بازی می‌کنند. رویداد‌های این فیلم پنج سال بعد از فیلم نخست روی می‌دهد.



جوجو خرگوشه (Jojo Rabbit)

تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم، کمدی سیاهی خلق کرده که داستان یک پسر آلمانی کوچولو به نام جوجو را روایت می‌کند که در کمپ نوجوانان هیتلر شرکت می‌کند. او می‌فهمد که مادرش یک دختر را در خانه‌شان مخفی کرده است. تنها کمکی که او می‌تواند از آن استفاده کند، دوست خیالی او آدولف هیتلر است و تایکا وایتیتی آن را ایفا کرده است.
اسکارلت جوهانسون، سم راکول، رومن گریفین دیویس از بازیگران فیلم جوجو هستند.

گزارش: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار