فولادوند: شعار معاونت متوسطه آموزش، نظارت و کیفیت باشد

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه بازخوانی وظایف و برنامه سالانه معاونت آموزش متوسطه آغاز سال تحصیلی جدید را با شعار (آموزش، نظارت و کیفیت) اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: شعار معاونت متوسطه آموزش، نظارت و کیفیت باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ عبدالرضا فولادوند در جلسه ای که با حضور دُری، معاون آموزش متوسطه و همکاران این حوزه برگزار شد اظهارداشت: تشکیل کلاس های توانمندسازی مدیران با بازخورد بسیار خوب و مثبتی همراه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از اصلی ترین کارها را نظارت بر آموزش و کیفیت بخشی بیان نمود و ادامه داد: کیفیت از ساماندهی نیروی انسانی شروع می شود و ساماندهی بر مبنای کیفیت تخصص گرایی است.

وی با اشاره به اینکه مدیر اگر به کاری اعتقاد نداشته باشد؛ پیشرفتی حاصل نمی شود؛ بر آموزش آخرین روش های تدریس در آموزش تصریح کرد و افزود: یکی از وظایف مدیران تلاش برای ارتقای سطح علمی همکاران فرهنگی است.

فولادوند گروه های آموزشی را یکی از ابزارهای کیفیت بخشی بسیار موثر قلمداد کرد و بر تقویت و ارتقای کیفی گروه ها تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به اینکه تهران دارای جایگاه خاصی در کشور است اظهارداشت: فرهنگ، محتوی و تجهیرات در مسیر هوشمندسازی مدارس باید مد نظر باشد.

وی بر محافظت از روح و روان دانش آموزان تصریح کرد و خواستار هم افرایی بیشتر بین گروه های آموزشی و انجمن های علمی شد.

در این جلسه درُی، معاون آموزش متوسطه و همکاران این حوزه ضمن ارایه گزارش عملکرد به تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار