رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت متبوع اظهار کرد:

مدارس غیر دولتی عینی ترین مصداق مشارکت مردم در امور آموزش و پرورش

همدان (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی کشور در جلسه مشترک شورای معاونین استان و شورای مؤسسین مدارس غیر دولتی که روز گذشته برگزار شد با بیان این که همدلی نیروها بزرگ ترین سرمایه برای آموزش و پرورش است، وجود مدیرکل ساعی و کاردان و تیم کارآمد و همراه در استان همدان را نمود عینی این همدلی بیان کرد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیر دولتی عینی ترین مصداق مشارکت مردم در امور آموزش و پرورش

زینی وند در ادامه مدارس غیر دولتی را عینی ترین مصداق مشارکت مردم در امور آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: این مدارس همواره پایدار خواهند ماند و این مهم با افزایش سهم مردم در اداره آموزش و پرورش بیش از پیش عملیاتی می شود.
او با اشاره به این که مسائل و مشکلات شورای موسسین به شکل محسوسی کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: ما تلاش کردیم با توسعه متوازن مدارس و مراکز غیر دولتی، اهداف آموزش و پرورش در این حوزه محقق شود.

زینی وند به همراه مدیرکل مشارکت های مردمی و سرپرست اداره کل مدارس و مراکز غیر دولتی از اتاق بازی و یادگیری مدرسه راه نور همدان نیز بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، مجتبی زینی وند بخش های اتاق بازی و یادگیری و فعالیت های دانش آموزان را مورد بررسی قرار داد و با کادر آموزشی این مدرسه پیرامون مسائل مختلف آموزشی و پرورشی گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار