سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس: اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در فارس آموزش می بینند

شیراز (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به تغییرات در شیوه های تدریس و همچنین اجرای ارزشیابی کیفی _ توصیفی در مدارس، آموزش تمامی اولیای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی را در دستور کار قرار داده ایم.

کد مطلب: ۹۶۰۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس: اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در فارس آموزش می بینند

محمد فیاض پور در همایش معاونین و کارشناسان شرق استان در فسا، با تاکید بر نقش بی‌بدیل نهاد خانواده در تربیت و پیشرفت تحصیلی فرزندان، فقدان آشنایی والدین یا شیوه‌های آموزش و ارزشیابی نوین را به عنوان یک آسیب جدی مطرح نمود و گفت: برای همگام کردن خانواده ها با نهاد تعلیم و تربیت و به ویژه مدارس، باید از تمام ظرفیت های موجود در مدارس بهره ببریم.

وی به تفاهم نامه منعقد شده با واحد انجمن و اولیای اداره کل اشاره کرد و گفت با توجه به حضور مدرسین آموزش خانواده در مدارس و برای استفاده بهینه از این امکان بالقوه برای آموزش اولیا بهره جسته ایم و مقرر شده است 3 جلسه از 12 جلسه مربوط به آموزش خانواده به مباحث آموزشی و مشاوره تحصیلی تربیتی اولیا اختصاص داده شود.

فیاض پور افزود از آن جا که مباحث مورد نظر برای ارائه در این کلاسها موضوعی تخصصی است ، معاونت آموزشی ادارات نسبت به معرفی کارشناسان و مدرسین ارزشیابی کیفی- توصیفی به مدارس اقدام خواهند کرد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس افزود: امیدواریم در یک فرایند 5 ساله بتوانیم تمام اولیای مدارس را تحت آموزشها اولیه و لازم قرار داده تا با هم افزایی نهاد خانواده و آموزش و پروش، شاهد پیشرفت فرزندان این مرز و بوم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار