جشنواره «روایت عشق» با موضوع اربعین در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل گفت: به مناسبت ایام اربعین و با محوریت این ایام جشنواره روایت عشق در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره «روایت عشق» با موضوع اربعین در اردبیل برگزار می‌شود

پرویز پرزور در تشریح برنامه‌های اربعین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: به مناسبت ایام اربعین و با محوریت این ایام جشنواره روایت عشق در اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شده است.

او تبیین جلوه‌های عبادی و سیاسی پیاده‌روی اربعین حسینی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه در دو بخش فیلم و عکس می‌توانند آثار خود را ارسال و در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره گفت: اربعین حسینی در آئینه ادیان و مذاهب، ارتباط ملل مختلف در پیاده‌روی اربعین، شور و معرفت در زیارت، اربعین حسینی در مسیر ظهور و تبلور نقش مردم در تاریخ محورهای این جشنواره را شامل می‌شود.

پرزور از همکاری و مشارکت بسیج دانشجویی استان در برگزاری این مسابقه خبر داد و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش آزاد و دانشجویی برای شرکت در جشنواره ارسال کنند که برای برگزیدگان این جشنواره جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

او مهلت شرکت در جشنواره روایت عشق و تبیین جلوه‌های پیاده‌روی اربعین را تا 15 آبان‌ماه امسال دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود شاهد برگزاری مناسب و پرشور این جشنواره در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار