رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان مدیر نمونه ترافیکی شد

زنجان (پانا) - فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان برای دومین سال متوالی از طرف پلیس راهور ناجا به عنوان مدیر نمونه ترافیکی انتخاب شد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان مدیر نمونه ترافیکی شد

در همایش همیاران پلیس که به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی برگزار شد. از نمونه‌های ترافیکی استان، همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران ترافیک و راهوران محله تقدیر شد.

در این همایش فیروز مهدی برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه ترافیکی از طرف رئیس پلیس استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.

سرهنگ شیر محمدی رئیس پلیس راهور ضمن تقدیر از آقای مهدی گفت: « سازمان دانش‌آموزی همواره در جذب و ساماندهی همیاران پلیس و برقراری هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش برای برگزاری دوره‌ها با پلیس ارتباط تنگاتنگی داشته است که همه‌ی این برنامه‌ها مرهون زحمات شما بزرگوار و همکاران آن سازمان می‌باشد.»

شیر محمدی در ادامه افزود: « آموزش به دانش‌آموزان و انتقال فرهنگ ترافیک به خانواده‌ها مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در مدارس مد نظر قرار بگیرد.»

متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

ریاست محترم سازمان دانش‌آموزی استان زنجان

سلام علیکم

بدینوسیله از اقدامات شایسته جنابعالی در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی استان که موجب انتخاب شما به عنوان یکی از نمونه های ترافیکی گردید سپاسگزاری می‌شود. ضمن تشکر از زحمات شما بزرگوار موفقیت جنابعالی را در عرصه های مختلف زندگی از درگاه خدای متعال خواستارم.

رئیس پلیس راهور استان زنجان

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار