فرمانداراسلامشهر:سبزپوشان بی ادعای نیروی انتظامی خنثی کننده توطئه های دشمنان درداخل و خارج کشور هستند

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ،مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر با حضور امام جمعه اسلامشهر، امام جمعه واوان ،نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه سید الشهدا(ع)فرماندارو مسئولین اسلامشهردرستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۹۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:سبزپوشان بی ادعای نیروی انتظامی خنثی کننده توطئه های دشمنان درداخل و خارج کشور هستند

در این مراسم سرهنگ مهدی کرمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر درسخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی با اقتدارو صمیمیت با مردم و در لوای قانون به حفاظت از امنیت و حفظ ارزشهای اسلامی تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهد داد.

مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اسلامشهر نیز درسخنانی ازنیروی انتظامی به عنوان سبزپوشان بی ادعایی یاد کرد که خنثی کننده توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج کشور هستند.

سپس حجت‌الاسلام محمد نوروزی، نماینده ولی فقیه امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیزبا گرامیداشت ایام ماه صفر و اربعین حسینی، بیان داشت:خداوند متعال درآیات قرآن کریم ازانسان‌هایی نام می‌برد که بابرکت هستند و به مردم سود می‌رسانند و مشکلات آنها را برطرف می‌کنند.

او در ادامه افزود: در سوره مبارکه مریمدر قرآن کریم آمده که حضرت عیسی(ع) در گهواره سخن گفت و فرمود،من بنده خدا هستم و خداوند به من کتاب آسمانی داد و من را پیامبر و مبارک قرار داد.

امام جمعه اسلامشهر بیان کرد: از امام محمد باقر(ع) پرسیدند، مبارک قرار دادن حضرت عیسی(ع) چه معنایی دارد و ایشان فرمودند، کسی که بسیار به مردم سود می‌رساند و گره از کار بندگان خدا می‌گشاید.

حجت‌الاسلام نوروزی گفت: نیمی از نیروهای سودرسان در جامعه، سبزپوشان نیروی انتظامی هستند که در راه حفاظت از ارزش‌های دینی و اخلاق اسلامی نقش به‌سزایی دارند.

او اظهار داشت: نیروی انتظامی در راه مبارزه با دشمنان خدا، امنیت کشور و سوداگران مرگ، دوازده هزار شهید و بیست و چهار هزار جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و در کنار سایر نیروهای مسلح در راه آسایش زندگی دیگران و نفع رساندن به مردم تلاش می‌کنند.

دراین مراسم،از نمایندگان خانواده شهدا،بازنشستگان وپرسنل نمونه نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر توسط حاضرین با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار