سرپرست فرمانداری ری: استقرار ستاد فرماندهی انتظامی نیاز مردم شهرری است

شهرری (پانا) - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری با تاکید بر صدور مجوز ستاد فرماندهی مستقل ری از سوی فرماندهی ناجا، گفت: این ستاد از لحاظ نیروی انسانی، ساختار سازمانی و تجهیزات باید جوابگوی نیاز مردم باشد.

کد مطلب: ۹۵۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری ری: استقرار ستاد فرماندهی انتظامی نیاز مردم شهرری  است

احمد اسماعیلی راد در دیدار با سرکلانتر شهرستان ری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ستاد فرماندهی شهرستان باید جوابگوی حضور هفتصد دو شصت هزار نفرجمعیت ایرانی، پنجاه و شش هزارنفر اتباع بیگانه دارای مجوز و یکصد و پنجاه هزارنفر اتباع بدون مجوز باشد و ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان جنوبی پایتخت مستلزم نیروهای انتظامی متعهد، ساختار سازمانی بالا و تجهیزات به روز است که باید در تجهیز ستاد فرماندهی به این نکات توجه ویژه شود.

او در ادامه افزود: فرمانداری ری پس از صدور مجوز ستاد فرماندهی مستقل این شهرستان دو قطعه زمین با مساحت پنج هکتار را جانمایی کرده که در صورت تایید آن توسط ناجا کار تغییر کاربری و تبدیل آن به اداری و انتظامی در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی راد به توجه ویژه پلیس در خصوص اتباع بیگانه بدون مجوز اشاره کرد و یادآور شد: ستاد فرماندهی ری باید به صورت ویژه برای اتباع بیگانه بدون مجوز برنامه امنیتی مدون داشته باشد چرا که این افراد به دلیل نداشتن هویت مشخص و حس فرار از قانون می توانند مشکلات عدیده‌ای برای اهالی جنوب پایتخت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار