پویش نذر قدم‌ های زینب (س) در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از پویش دانش آموزی نذر قدم های زینب (س) در این استان خبر داد

کد مطلب: ۹۵۹۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش نذر قدم‌ های زینب (س) در چهارمحال و بختیاری

محمد آذری روز پنج­شنبه در گفت و گو با خبرنگاری پانا شهرکرد اظهار داشت : در آستانه اربعین حسینی طرح ویژه ای با عنوان (نذر قدم های زینب سلام الله علیه ) ویژه دانش آموزان دختر در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است .

وی افزود: علاوه بر ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای حضور در پیاده روی اربعین به عنوان یک عنصر تربیتی ویژه و تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم پیاده روی اربعین، پویش دانش آموزی #نذر_قدمهای_زینب برای دومین سال ویژه جاماندگان اربعین برگزار می‌ شود .

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در این پویش تلاش می‌شود آن دسته از دلدادگان حسینی که امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را ندارند، سهمی‌ در قدردانی از میزبانان این اجتماع عظیم یعنی نوجوانان عراقی داشته باشند .

وی بیان داشت: در این پویش دانش آموزان دختر ‌می‌ توانند هدایای خود، شامل دست سازه های دانش آموزی، محصولات فرهنگی، نامه به دوست عراقی ام، رزق معنوی و... ‌را به اتحادیه انجمن های اسلامی‌ دانش آموزان شهر خود تحویل دهند تا به نیابت از ایشان در طریق الحسین(ع) در بین نوجوانان عراقی توزیع شود .

وی با بیان این که پویش نذر قدم های زینب سلام الله علیه تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد، اضافه کرد: دانش آموزان می‌توانند از طریق شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام به آدرس @ansariha_beyragh این پویش را دنبال کنند . و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با معاونت خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان به شماره 03832241180 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار