مرگ مقنی ۵۵ ساله در چاه

تهران (پانا) - گرفتار شدن مقنی میانسال در چاه ۲۰ متری، مرگ وی را به همراه داشت.

کد مطلب: ۹۵۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مرگ مقنی ۵۵ ساله در چاه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، در پی بروز حادثه گرفتار شدن یک مقنی در چاه، و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ساعت ۱۳:۳۵ روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به همراه تیم نجات ۲ به محل حادثه در خیابان شوش شرقی، خیابان درخشنده اعزام کرد.

رضا هاشمی شال، معاون منطقه ۷ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در گوشه‌ای از یک گاراژ به وسعت تقریبی ۸۰۰ متر مربع که محل جمع‌آوری ضایعات پلاستیکی بود یک مقنی ایرانی برای حفاری وارد چاهی به عمق ۲۰ متر شده بود و بدلیل نامعلوم بیهوش شده و شاهدان که صدایی از او نشنیده بودند در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از بررسی محل حادثه، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در محل و تیم نجات نیز کارگاه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کردند.

هاشمی شال تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص، با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و در کوتاهترین زمان ممکن پیکر بی جان مقنی را از چاه خارج کردند و امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینات پزشکی، مرگ وی را اعلام کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از تحویل پیکر بی جان مقنی به عوامل انتظامی حاضر در صحنه و ارائه تذکرات ایمنی به دیگر کارگران به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار