قدردانی دفتر رئیس جمهوری از وزیر آموزش و پرورش

تهران (پانا) -در پی تلاش آموزش و پرورش برای بازگشایی مدرسه‌ای سیل‌زده در روستای چم مهر شهرستان پلدختر استان لرستان، دفتر رئیس جمهوری در نامه از وزیرآموزش و پرورش قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی دفتر رئیس جمهوری از وزیر آموزش و پرورش

به گزارش معاونت اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، در پی پخش فیلم 55 ثانیه‌ای در فضای مجازی که در آن دانش‌آموزان روستای سیل‌زده چم‌مهر از توابع شهرستان پل‌دختر استان لرستان چند روز قبل از آغاز سال تحصیلی با توصیف و تشریح وضع مدرسه خود پس از وقوع سیل فروردین، از رئیس جمهوری خواسته بودند زنگ مهر را در آن مدرسه به صدا درآورد، نهاد ریاست جمهوری در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش توجه به آن مدرسه و پیگیری موضوع بازگشایی این مدرسه را مورد تاکید قرار می‌دهد.

آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با تلاش شبانه‌روزی اقدام به تعمیر و تجهیز دو باب مدرسه روستای چم مهر می‌کند و شرایط حضور دانش‌آموزان در اول مهر در مدرسه را فراهم کردند به طوری که زنگ مهر با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان و همچنین جمعی از مسئولان در مدرسه 22 بهمن این روستای سیل‌زده به صدا در آمد.

براین اساس دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای از اقدام وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری درخواست دانش‌آموزان روستای سیل‌زده چم مهر شهرستان پلدختر قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار