کودکان امروز، مدیران آینده این کشور هستند

نطنز (پانا)-جشن روز جهانی کودک با حضور طباطبایی نژاد معاون پرورشی آموزش و پرورش نطنز، قربانی رییس اداره بهزیستی ، کارشناسان و نونهالان پیش دبستانی کودک برتر و باغ گلدونه در پارک ملت نطنز برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۹۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کودکان امروز، مدیران آینده این کشور هستند

سید محسن طباطبایی نژاد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک این روز به همه کودکان ایران زمین گفت کودکان امروز، مدیران آینده این کشور هستند و توجه به کودکان موجب می شود آینده خوبی برای کشور رقم زده شود.
طباطبایی نژاد با اشاره به اهمیت زندگی کودکان، افزود: تأمین نیازهای اولیه زندگی برای کودکان شامل خوراک، مسکن و پوشاک کافی نیست و در تربیت کودکان باید به مسائلی نظیر تحصیل، دسترسی به غذای سالم، انتخاب نام نیک، ایجاد فضای شاد و مهیج، ایجاد امنیت روحی و روانی توجه شود
وی کودکان را برکت زندگی و سرمایه های آینده جامعه خواند و افزود: با توجه به نقش بی بدیل خانواده در بالندگی شخصیت کودک، پیش از همه، خانواده و سپس جامعه باید این حقوق را به خوبی بشناسند و خود را مکلف به پاس داشت آن بدانند.
وی روز جهانی کودک را بهانه ای برای ورود به جهان کودکان دانست و اظهار داشت: برای ورود به این جهان باید آگاهی های خود را فراموش کنیم و با ناآگاهی های کودکانمان همراه شویم.
در این مراسم نونهالان با اجرای سرود همگانی ، ورزش و ایستگاه نقاشی این روز را جشن گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار