گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان وکیلی 10 نیشابور

نیشابور ( پانا ) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، دین باوری و از خودگذشتگی، را از خصوصیات بارز سبز پوشان انتظامی در عرصه های مختلف معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان وکیلی 10 نیشابور

حسین مهرآبادی افزود: ولایت و فرهنگ و شان انسانی و آرمان های بشر دوستانه از اهداف بلند این مردان بزرگ است و پایداری و اقتدار نظام مقدس، مرهون تلاش های شجاعت نیروی انتظامی است.

فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور در ادامه با تجلیل از اجرای این ویژه برنامه توسط دانش آموزان آموزشگاه وکیلی10، گفت: ما با همدلی و همراهی آحاد مردم تمام همت خود را برای افزایش سطح آگاهی و سلامت روحی، جسمی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در قشر دانش آموزان که آینده ساز این مرز و بوم می باشند به کار می بندیم.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: ما خود را مدیون و مرهون خون شهداء و جان فشانی های جانبازان می دانیم.

امسال شعار هفته ناجا " پلیس هوشمند امین مردم " نامیده شده است که متکی به اقتداری برگرفته از منویات مقام معظم رهبری، همراهی های مردم عزیز و کوشش سربازان انتظامی است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تلاش می کند، پلیس را در تراز جمهوری اسلامی نگه داشته که مشروعیت، مقبولیت و هوشمند کردن تجهیزات و امکانات، سه مولفه ی لازم است که نیروی انتظامی به آن دست پیدا کرده است.

فرماندهی انتظامی نیشابور خاطر نشان کرد: شهرستان نیشابور با 167 دوربین کنترلی و نظارتی و امکانات بی شماری که تهیه کرده است، دارای امکاناتی فراتر از بسیاری از استان های سطح کشور است.

این مقام مسئول گفت: حجاب شما بسیار ارزشمند است و یکی از راه های پیشگیری از تعرضات اجتماعی و آسیب های موجود، رعایت حجاب است و هرچقدر خود فرد، خود کنترلی داشته باشد در امنیت بیشتر است.

آگاهی خود را از فضای مجازی بالا ببرید و با دقت بسیار از این فضا استفاده کنید.

در این مراسم میثاق نامه هفته نیروی انتظامی قرائت شد و از جانبازان انتظامی و معلم فرزند شهید مبارزه با مواد مخدر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار