کسب مقام سوم کشوری و استانی اتحادیه انجمن های اسلامی "مدرسه انقلاب" توسط دختران دبیرستان حضرت آمنه (س)امیدیه

امیدیه(پانا)- مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز اتحادیه انجمن های اسلامی، مدیریت و مربیان دبیرستان دخترانه حضرت آمنه (س) در برپایی مطلوب نمایشگاه ها دانش آموزی" مدرسه انقلاب " با حضور رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان ، مدیریت آموزش و پرورش و دیگر کارشناسان اداره در سالن آموزشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام سوم کشوری و استانی اتحادیه انجمن های اسلامی "مدرسه انقلاب"  توسط دختران دبیرستان حضرت آمنه (س)امیدیه

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا میاحی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ،مدیریت آموزش و پرورش ، کارشناسان اداره ، از مدیریت مربیان و دانش آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه حضرت آمنه(س) در برپایی مطلوب نمایشگاه دانش آموزی "مدرسه انقلاب" به عنوان انجمن اسلامی برتر کشور و استان تقدیر به عمل آمد .

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان با اعلام این خبر افزود :نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب با دو محور دیروز ما (زمان قبل از انقلاب) و امروز ما( دوران پس از انقلاب) در قالب عکس، مقاله ،ابزار و ادوات دوران دفاع مقدس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت .

حاج آقامیاحی رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان با اشاره به اینکه هر ساله این نمایشگاه تحت عنوان "مدرسه انقلاب" که با حضور فعال دانش آموزان برگزار می گردد منجربه آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان به آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می شوداو همچنین فرمود:

در این راستا از دبیرستان دخترانه حضرت آمنه(س) به پاس کسب مقام سوم کشوری و استانی در برپایی مطلوب نمایشگاه و همچنین فعالیت‌های مدیریت و مربیان و دانش آموزان این آموزشگاه تقدیر به عمل می‌آید. همچنین مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت دبیرستان به طور جداگانه از تمام دانش‌آموزان و مربیان فعال و پویا تشکر کردند.

و در پایان به رسم یادبود به دانش آموزان برتر و کادر آموزشگاه تقدیرنامه و هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار