سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز عنوان کرد :

هم سویی مدرسه و خانواده از طرف انجمن اولیا و مربیان امکان پذیر است

اهواز(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر انجمن های اولیا و مربیان مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هم سویی مدرسه و خانواده از طرف انجمن اولیا و مربیان امکان پذیر است

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان متوسطه اول وحدت این ناحیه ؛ با اشاره به هفته پیوند انجمن اولیا به پانا گفت : در یک سال تحصیلی بسیاری از اختیارات و تصمیمات مدرسه ازطریق این انجمن اتخاذ می‌شود که با پیشنهاد همکاران سه روز در نیمه اول مهر به این انتخابات اختصاص داده شد.

او اهداف این انجمن را همسویی فعالیت‌های تربیتی خانواده، معلمان و مربیان عنوان کرد و اظهارداشت: هم‌افزایی و هم‌سویی فعالیت‌های تربیتی خانه و مدرسه نیز از دیگر اهداف این انجمن است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: در سند تحول بنیادین نظام آموزشی نیز به این مورد اشاره شده است که خانواده باید در تمام سطوح تصمیم گیری در آموزش و پرورش مشارکت داشته باشد.

نیسی گمراوی شعار امسال این انجمن را «مشارکت در مدرسه حق والدین است» عنوان کرد و گفت: خانواده حق دارد در روش‌های تربیتی، مدیریت و فعالیت‌های مدرسه حضور پیدا کرده و اظهار نظر کند.

او تاکید کرد: مطالبات خانواده ها از طریق این انجمن پیگیری می‌شود و بیشتر دستورالعمل‌ها و فعالیت‌هایی که به دست مدارس می‌رسد در حضور نمایندگان اولیا انجام می‌شد. در اغلب برنامه های مدرسه معمولا نماینده اولیا حضور دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آگاهی از حقوق خانواده در مدرسه و اطلاع پیدا کردن خانواده‌ها از این حق و مسئولیت ها موضوعی است که باید بیشتر بر روی آن کار کرد و به آن پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار