برگزاری هم اندیشی تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر با اتاق بازرگانی ایران و آفریقا

اسلامشهر(پانا) - نشست هم اندیشی تجار و تولیدکنندگان شهرستان اسلامشهر با اتاق بازرگانی ایران و آفریقا با حضورسفیر آفریقای جنوبی،نمایندگان کشورهای الجزایر،تونس ، سنگال و مصر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اسلامشهر در سالن همایشهای فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هم اندیشی تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر با اتاق بازرگانی ایران و آفریقا

در این همایش مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر از 1400نوع تولیددر حوزه‌های مختلف از جمله،تجهیزات پزشکی، موادغذایی ،صنایع چوب، وسایل ورزشی و... بامدرن ترین جنس وکیفیت برخوردار است که به کشورهای دنیا هم صادارات داریم.

در ادامه جلسه فقیهی،دبیر اتاق ایران و آفریقا به تشریح تجارت در قاره آفریقا پرداخت و از تشکیل دو کمیسیون مشترک بیمه،بانک و سرمایه گذاری و حمل و نقل گفت و افزود:به دلیل تحریم‌های ظالمانه ما مجبور به افتتاح حساب،شرکت و فعالیت درکشورهای ثالث جهت انتقال کالا هستیم.

او در ادامه به تاسیس بیمارستان پلیس اوگاندا توسط بخش خصوصی ایران نیز اشاره کرد و خواستار انتقال انتهای خط تولیدکالاها از جمله،در مرحله بسته بندی به کشورهای آفریقا با ایجادمرکز مبادلات متقابل،معاملات پایاپای و جبرانی شد.

وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،رئیس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا،سفیر آفریقای جنوبی در جمهوری اسلامی ایران،رئیس اتاق بازرگانی اسلامشهر و دو نفر از صاحبان صنایع چوب و تجهیزات پزشکی از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

/خبرنگار: سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار