گذر فرهنگی چهارباغ میزبان قدم های کودکان شد

اصفهان (پانا) - چهار قدم کودکی به مناسبت روز جهانی کودک در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۹۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
گذر فرهنگی چهارباغ میزبان قدم های کودکان شد

روز جهانی کودک بهانه ای برای ورود به جهان کودکان است؛ برای ورود به این جهان باید آگاهی های خود را فراموش کنیم و با ناآگاهی های کودکانمان همراه شویم.
مدیر دفتر تخصصی کودک در این رابطه گفت: برنامه "چهار قدم کودکی" با محوریت تغذیه سالم برای کودکان، دیواره نگاره، نمایش و شادی و بازی های رایانه ای به مناسبت روز جهانی کودک از سوی خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار می شود.
زهرا کاظمی با بیان اینکه مشاوران تغذیه در این برنامه حضور دارند و والدین را توجیه می‌کنند، اظهار داشت: در بحث تغذیه همچنین غرفه هایی برای آشپزی کودکان در نظر گرفته شده تا کودکان در آن شرکت کنند و لذت ببرند.
وی ادامه داد: با کمک سرای فرش، فرش قرمزی برای کودکان در گذر فرهنگی چهارباغ پهن شده همچنین رنگ ریف دیوار نگاره 200 متری تهیه کرده تا کودکان روی آن آرزوهای خود را نقاشی کنند.
مدیر دفتر تخصصی کودک با بیان اینکه در این برنامه معایب و محاسن بازی های یارانه ای برای کودکان توضیح داده می شود، افزود: دو گیم نت بزرگ در اصفهان بازی های یارانه ای متناسب با سن کودکان را در نظر گرفته اند و آن ها می توانند با اجازه والدین از این بازی ها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار