برای دومین سال متوالی:

رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مدیر نمونه ترافیکی شد

یاسوج(پانا) ـ برای دومین سال متوالی سید نظام مرادی رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس راهور استان به عنوان مدیر نمونه ترافیکی معرفی شد و در آئین تجلیل از نمونه های ترافیکی استان مورد تجلیل قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۵۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مدیر نمونه ترافیکی شد

۱۳ مهرماه به عنوان «روز نیروی انتظامی» و ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان «هفته نیروی انتظامی» نام‎گذاری شده و برنامه‌های این هفته با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» در حال برگزاری است.

در چهارمین روز این هفته همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی، همیاران پلیس،فرهنگ یاران ترافیک و راهوران محله استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن همایش آموزش و پرورش برگزار شد.

در این همایش از سید نظام مرادی رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اهدا لوحی تقدیر شد.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

ریاست محترم سازمان دانش آموزی استان جناب آقای مرادی

سلام علیکم

با گرامیداشت، هفته نیروی انتظامی بدینوسیله از اقدامات شایسته جنابعالی در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی استان که موجب انتخاب شما به عنوان یکی از نمونه های ترافیکی در هفته نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 گردید سپاسگزاری می شود. علیهذا ضمن ارج نهادن به این مساعی ارزشمند و استمرار تعاملات بیشتر، موفقیت جنابعالی را در عرصه های مختلف زندگی از درگاه خدای متعال خواستارم.

رییس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ اسماعیل خوشوقت

در این مراسم معاون عمرانی استانداری، فرمانده ارشد نیروی انتظامی استان، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، مدیر کل بحران، مدیر کل راهداری، شهردار یاسوج، مدیر آموزش و پرورش بویراحمد و برخی مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار