مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت:

کمک دو میلیاردی خانواده نیک اندیش به حوزه سلامت شهرستان کاشمر

کاشمر(پانا)- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از کمک دو میلیارد ریالی یکی از خیرین، به مجمع خیرین سلامت این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک دو میلیاردی خانواده نیک اندیش به حوزه سلامت شهرستان کاشمر

محمدجواد یزدانی در این خصوص اظهار کرد: خانواده نیک‌اندیش ستوده‌منش در اقدامی خداپسندانه مبلغ دو میلیارد ریالی به یادبود پدرگرامی‌شان مرحوم کربلایی محمدجان ستوده منش و مادرگرامی‌شان مرحومه کربلایی اقدس ملکی، به مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: بنا به درخواست این خانواده محترم و پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با توجه به بهسازی فضای فیزیکی جدید اورژانس بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر و نیاز مبرم به یک دستگاه هواساز جهت این بخش، با موافقت این خانواده نیک اندیش یک دستگاه هواساز به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال خریداری و در این بخش نصب شد.

وی افزود: با پیگیری این خانواده محترم، همچنین مبلغ هفتصد میلیون ریال صرف خرید دو دستگاه همودیالیز از محل هیات امنای صرفه جویی ارزی با ارز دولتی خریداری شد و به بیمارستان شهید مدرس(ره) اهدا شد.

شایان ذکراست در منطقه ترشیز شامل شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد مردم در اقدامی خداپسندانه با حذف فرهنگ ولیمه اموات کمک های خود را به عنوان صدقه جاریه به حوزه سلامت و درمان شهرستان اهدا می کنند که کمک شایانی به حوزه گردشگری سلامت کرده و امروزه شهرستان کاشمر به مرکز سلامت جنوب و غرب خراسان تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار