پیام تبریک رئیس هییت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بوشهربه مناسبت روز روستا و عشایر

بوشهر(پانا)_رئیس هییت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بوشهرگفت : روستا تداعی کننده ی زندگی است ،نشان فرهنگ غنی کهن سرزمین ایران ، مهد انسان‌های پاک و زیبا اندیش است.

کد مطلب: ۹۵۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  رئیس هییت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بوشهربه مناسبت روز روستا و عشایر

سعیداسماعیلی-رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بوشهر با صدور پیامی روز 15 مهر روز ملی روستا و عشایر را به همه روستائیان و عشایر شریف ایران اسلامی بویژه روستائیان استان بوشهر تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر می باشد:

روستا تداعی کننده ی زندگی است ،نشان فرهنگ غنی کهن سرزمین ایران ، مهد انسان‌های پاک و زیبا اندیش است. روستاها رگ حیات هر کشوری است ،رگ هایی که روح تولید در آن جاری است و شهرها اگر ره توسعه پیمودند از فرهنگ سترگ مردمان روستا بود. این توسعه باید در قالب حفظ زندگی روستایی به سبک و سیاق گذشته باشد تا بتوان پویایی را به منصه‌ی ظهور رساند.
معنای آفتاب دم صبح را،
نشاط وقت خروس خوان،
طراوت شبنم نشسته بر شبدر را،
شیرینی شنیدن "خدا قوت" از مردمان ، درک نفس‌‌های طبیعت را باید از روستاییان سراغ گرفت.
این روز را که انگیزه‌ایست برای تامل بیش‌تر در خصوص روستا و زندگی روستا با امید به این‌که میراث‌دار دیرینه‌های ارزشمند این سرزمین باشیم را به جامعه روستایی بخصوص ورزشکاران عزیز تبریک عرض می نمایم .امید است با استعانت از ایزد منان در راستای تحقق اهداف موردنظر و رشد جایگاه ورزش روستایی ، رفع مشکلات و ایجاد شور و نشاط بیشتر از گذشته گام برداریم.


من در این آبادی‌، پی چیزی می‌گشتم‌:
پی خوابی شاید،
پی نوری‌، ریگی‌، لبخندی‌.

سعیداسماعیلی-رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار