سهم ۸۶ درصدی نیروی انتظامی در کشف موادمخدر

تهران (پانا) - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر سهم نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال را ۸۶ درصد اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سهم ۸۶ درصدی نیروی انتظامی در کشف موادمخدر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، صبح امروز، دکتر اسکندر مومنی با سردار حسین اشتری در ستاد فرماندهی ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، مومنی با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده ناجا و کارکنان این نیرو، اظهار کرد: سهم نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال، ۸۶ درصد است. نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌های مبارزه با مواد مخدر با اینکه در بعضی موارد هم تکلیفی ندارد اما همکاری، تلاش و اهتمام زیادی داشته است.

مومنی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تلاش‌های موثر و زیادی در ماموریت مبارزه با مواد مخدر داشته‌اند.

سردار حسین اشتری نیز در ادامه این دیدار مبارزه با مواد مخدر و مقابله با ورود آن را یکی از مأموریت‌های اصلی ناجا برشمرد و تصریح کرد: مجموعه نظام بایستی در این مقوله همکاری همه جانبه و مستمر داشته باشند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مأموریت مبارزه با مواد مخدر یک امر مقدس، خداپسندانه و مردم پسند است، گفت: هماهنگی و تعامل مطلوبی بین ناجا و ستاد مبارزه با موادمخدر وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی از ستاد مبارزه با موادمخدر در موضوع جمعآوری معتادان متجاهر و نیز حمایت‌های صورت گرفته از ناجا، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار