معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

امسال 3هزار و 640 دانش آموز گلستانی طرح دادرس را اجرا می کنند

گرگان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال 3هزار و 640 دانش آموز گلستانی طرح دادرس را اجرا می کنند.

کد مطلب: ۹۵۹۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امسال 3هزار و 640 دانش آموز گلستانی طرح دادرس را اجرا می کنند

کمیته اجرایی هشتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) برگزار شد.

رضا طبرسا معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش گلستان در این خصوص گفت: این طرح به منظور پرورش دانش آموزان برای یادگیری آموزه های عملی در امداد رسانی به دیگران با هدف آمادگی و ترویج فرهنگ مقاوم سازی در برابر مخاطرات طبیعی مانند زمین لرزه، افزایش ایمنی، کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث و بلایا، ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی اجرا می گردد.

وی افزود: طبق سند تحول بنیادین، سال تحصیلی جدید 260 تیم و با حضور 3640 دانش آموز توسط 65 مربی بر اساس شاخص های تعیین شده در سند تحول بنیادین، این طرح را آموزش دیده و اجرا می کنند.

اختری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمرنیز در این جلسه گفت: طرح ملی دادرس یا مهارت آموزی دانش آموزان در روزهای سخت، هفت سال است که به صورت مستمر در حال برگزاری است.

وی گفت: دانش آموزان آموزش دیده طرح دادرس در سال های گذشته، حالا عضو امدادگران هستند و حتی در حوزه داوری هم ورود پیداد کردند و با اشاره به موفق بودن طرح بیان داشتند تیم برگزیده استانی از شهرستان کلاله نشان از توانمندی های دانش آموزان در هر نقطه از استان است.

گفتنی است در ادامه چالش های پیش روی این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار