معاون استانداری مازندران: آینده سالم با آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و کودکان ایجاد می‌‌شود

ساری (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درآیین گرامی‌داشت هفته ملی کودک بر ضرورت آگاهی بخشی به خانواده‌ها و کودکان برای ایجاد آینده سالم تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون استانداری مازندران: آینده سالم با آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و کودکان ایجاد می‌‌شود

حسین حسن نژاد در آیین گرامی‌داشت روز جهانی کودک که امروز 16 مهر با افتتاح نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری مازندران برگز‌ار شد، گفت: ما مسوولان امروز تربیت شده نسل گذشته ایم؛ اگر خوب و یا بد هستیم گذشتگان در تربیت ما سهم دارند.

او با تاکید بر شعار کانون با عنوان آینده را باید ساخت؛ ساختن آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی را مرهون تربیت کودکان و نوجوانان امروز دانست و افزود: لازم است با کودکان حرف بزنیم تا درک‌شان نسبت به محیط پیرامون بالا برود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ایجاد تحول در خود را گام نخست برای بهبود زندگی آینده دانست و ادامه داد: کودکان امروز قطعا آینده سازان جامعه‌ای خواهند بود که برای دوران میان سالی و سالمندی ما تصمیم می گیرند.

حسن نژاد کودکان را سرمایه بزرگ انسانی برای فرادی بهتر ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر این سرمایه‌ها دیده نشوند قطعا در خسران بسر خواهیم برد.
او با بیان اینکه کودکان اثرپذیرترین مجموعه گروه سنی هستند که در زندگی اجتماعی نقش موثری دارند، یادآور شد: اگر امروز درست تصمیم نمی‌گیریم و نمی‌اندیشیم خودمان مقصریم؛ اما نمی توان سهم والدین و مربیان را نادیده بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، آگاهی خانواده‌ها در برقراری ارتباط با کودکان را شرط اصلی سعادت‌مندی دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری فرصتی است تا کودکان به مهارت‌های زندگی آشنا شوند و بیاموزند چگونه از جامعه مطالبه‌گری نمایند.

این مسوول خاطر نشان کرد: اگر همدلی و حرکت متوازن را جایگزین گلایه کردن‌ها قرار دهیم کودکان می آموزند که ببخشند، عذرخواهی و در کارجمعی مشارکت نمایند.

13 تا 19 مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک نام‌گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار