جدی‌ترین گزینه‌های هدایت گل‌گهر؛ سرمربی اسبق پرسپولیس گزینه شماره یک شد

تهران (پانا) – باشگاه گل گهر قصد دارد سرمربی اسبق پرسپولیس و سپاهان را به عنوان سرمربی جدید تیمش انتخاب کند.

کد مطلب: ۹۵۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جدی‌ترین گزینه‌های هدایت گل‌گهر؛ سرمربی اسبق پرسپولیس گزینه شماره یک شد

اکرم آقایی دوست/ گل گهر سیرجان که این فصل برای اولین بار در تاریخ جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را پیدا کرده است، خیلی زود سرمربی باتجربه خود را کنار گذاشت و مدیران این تیم پس از شکست مقابل استقلال در تهران، حکم اخراج وینگو بگوویچ را امضا کردند تا در روزهایی که لیگ برتر تعطیل است، آنها در تلاش برای جذب سرمربی جدید باشند.

هر چند در ابتدا اخباری پیرامون حضور علی دایی در این تیم شنیده می‌شد اما این خبر خیلی زود منتفی شد تا اینکه گزینه‌های دیگر مطرح شوند.

اخبار رسیده از سیرجان حاکی از این است که مدیران باشگاه گل گهر اولین و مهم‌ترین گزینه‌ای که مد نظر قرار داده‌اند و در تلاش هستند تا با او به توافق برسند، زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق پرسپولیس و سپاهان است که تا چند ماه پیش سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران بود و این روزها بدون تیم است.

اما در صورتی که توافق با کرانچار صورت نگیرد، گزینه‌های دیگری هم مد نظر این تیم تازه لیگ برتری شده قرار دارند که هر 3 گزینه مطرح و باتجربه هستند. این گزینه‌ها به ترتیب « مهدی تارتار سرمربی مستعفی نفت مسجد سلیمان، محمدرضا مهاجری سرمربی مستعفی نساجی و مجید جلالی سرمربی فصل گذشته پیکان و نساجی » هستند که البته در اولویتی پس از کرانچار قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار