حسینی: کشور به تربیت پژوهشگر نیازمند است

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی امورجاری منطقه با حضور سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین در دفتر مدیریت تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: کشور به تربیت پژوهشگر نیازمند است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، جلسه هماهنگی امورجاری منطقه با حضور سیدولی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین در دفتر مدیریت تشکیل شد.

این گزارش حاکیست، سید ولیحسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی درخصوص تعیین تکلیف نیروهای پژوهشسرا و گروه های آموزشی نکاتی را یادآور شد و اظهار داشت: پژوهش‌سرا این امکان را دارد که بتواند با ارائه کلاس‌های آزمایشگاهی به صورت تخصصی زمینه بروز خلاقیت فکری نوآموزان عرصه علم را صیقل داده و معلمین را علاقه‌مند و دانش‌آموزان را مشتاق‌تر از گذشته به یادگیری دعوت کند. از این راهبرد، اولیا هم در چند و چون کار قرار گرفته و اذهان آنان متوجه این اتفاقات شگرف خواهد شد. لذا کشور به تربیت پژوهشگر نیازمند است و می بایست در بکارگیری نیرو در این قسمت دقت شود و نیروهای کیفی و توانمند به کار گرفته شود.

وی همچنین در خصوص نیروهای ورودی و خروجی، میزان ساعت تدریس معاونین مدارس و تشویق معلمان جدید برای عضویت درصندوق ذخیره فرهنگیان و تشکیل کارگروه پشتیبانی صندوق ذخیره و کسری کتب درسی دانش آموزان و تهیه گزارش عملکرد 5 معاونت توضیحاتی ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار