به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک:

گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) -– به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک ، گرد همایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان بجنورد با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی ومسئولین استانی و شهرستانی در محل کانون شهید با هنر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان بجنورد

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اهمیت علم روانشناسی کودک ، اظهار داشت: دوره کودکی براساس علم روانشناسی، دوره شکل گیری شخصیت همه انسان ها است، در واقع آنچه در کودکی یاد می گیریم همیشه همراه ما خواهد بود و در سایر رفتارها و آموزه ها تأثیر گذار است.

مهدی حسن زاده با تأکید بر اهمیت دوره کودکی در مسیر زندگی کودک، بیان داشت: بر اساس آیات قران کریم ،یادگیری در کودکی مانند نقش بر سنگ است، و با توجه به این که دوره کودکی از حساسیت بالایی برخوردار است نقش مربیان پرورشی مقطع ابتدایی نیزبسیار مهم جلوه می کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ادامه داد: متأسفانه در مقطع ابتدایی فعالیت های پرورشی کمرنگ عمل میکند امیدواریم با توجه به اهمیت نقش و رسالت مربیان پرورشی مقطع ابتدایی،نگرش را تغییر دهیم و دانش آموزان در اصول و عقاید اسلامی آگاهی بیشتری را کسب کنند تا در رفتارشان هنگام سنین بزرگسالی تأثیرات مثبت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار