رییس کل دادگستری استان زنجان در نشست مشترک قضایی و انتظامی:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

زنجان (پانا) - نشست مشترک قضایی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سالن همایش اداره کل دادگستری استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

مقام اول قضایی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای خدوم انتظامی استان زنجان هفته نیروی انتظامی را به این قشر زحمت‌کش تبریک گفت.

صادقی نیارکی در این نشست گفت: « ما با دنیای جدیدی روبرو هستیم دنیایی که در آن جرایم سازمان یافته، پیچیده و مافیایی است و برای مقابله موثر با این جرایم باید نیروی انتظامی و قوه قضائیه به سلاح تکنولوژی روز مجهز باشد.»

وی افزود: « امروزه جرایم اینترنتی درصد بالایی از جرایم را تشکیل می‌دهند بنابراین باید اقدامات و تمهیدات لازم برای مقابله با آن‌ها صورت گیرد چرا که دفاع باید همواره متناسب با حملات باشد.»

این مقام عالی در ادامه گفت: «نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مردم وقتی نیروهای انتظامی را می‌بینند باید احساس امنیت و آرامش کنند. همچنین این سازمان باید در مساله امر به معروف و نهی از منکر بیشتر از پیش فعال باشد.»

نیارکی با اشاره به پیشگیری از جرم افزود: « باید از ظرفیت رسانه ‌ها برای پیشگیری از جرایم استفاده شود. مهمترین فلسفه مجازات در فقه اسلامی پیشگیری از جرم است. کاهش جرایم در سال جاری در استان زنجان نشان دهنده تعامل سازنده این دو سازمان است و انتظار داریم همکاران قضایی از نیروی انتظامی و پلیس همه جانبه حمایت و پشتیبانی نمایند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار