با حضور خانواده شاه دانش اموزان و مسئولان محلی

یادواره شهدای بهاباد (طرح شهید بهنام محمدی ) برگزارشد

بهاباد (پانا) - یادواره شهدای بهاباد با عنوان طرح شهید « بهنام محمدی» با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا، مسئولان و فرهنگیان در دبیرستان دخترانه دوره دوم متوسطه ریحانه این شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۵۹۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای بهاباد (طرح شهید بهنام محمدی ) برگزارشد

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان گفت: باید فرهنگ شهادت برای دانش‌آموزان تبیین شود که این کار از طریق برگزاری یادواره‌ها و عزیمت کاروان راهیان نور به یادمان‌ شهدای دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور انجام می‌شود.

حجت الاسلام حسین حاتمی بهابادی از دفاع مقدس به عنوان یکی از طلایی‌ترین دوران تاریخ ایران یاد کرد و افزود: در بین شهیدان هشت سال دفاع مقدس برخی از آنها از جمله دانش آموزان تاریخ‌ساز بودند و نقش غیرقابل تصوری را ایفا کردند.

وی تصریح کرد: شهدا رفتند تا اسلام و میهن باقی بماند و اهداف متعالی انقلاب که تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است ،محقق شود.

حاتمی بهابادی افزود: شهدا با چشمانی باز و فکری آزاد برای نیل به قرب الهی به سوی جبهه‌ها شتافتند و نشان دادند اگر برای خدا کار کنیم پاداش اخروی خواهیم گرفت و پیروزی از آن اوست.

وی خاطرنشان کرد: در سایه خون شهدای والامقام و درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری کشورمان به اقتدار و پیشرفت دست یافت و ما باید با جان و دل از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم و با اتکا به خداوند، کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه امام راحل فرمودند تا قیامت تربیت و مزار پاک شهیدان دارالشفاست، افزود: امروز شلمچه و فکه با دل‌ها بازی می‌کند و دنیا را تکان داده و جوانان عالم را هوشیار و متوجه خود کرده است، باید مراقب باشیم از امام زمان (عج) جا نمانیم و رهبری انقلاب تاکید دارد که آن روز را خواهیم دید .

"شهید بهنام محمدی " یکی از شهدای شاخص دانش آموزی ایران است که در خرمشهر به دنیا آمد و در دفاع از این شهر سال ۱۳۵۹ به شهادت رسید و پیکر پاکش در مسجدسلیمان زادگاه اجدادش به خاک سپرده شد.

مردم بهاباد در دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب کردند،اجرای سرود و دکلمه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار