افتتاح مدرسه خیری سه‌‌کلاسه در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد

اردبیل (پانا) - مدرسه خیری سه‌کلاسه روستای ایران‌آباد شهرستان پارس‌آباد به همت خیر مدرسه‌ساز مالک جعفرزاده مقدم و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس به بهره برداری رسید. در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیرکل نوسیازی و تجهیز مدارس استان اردبیل و فرماندار پارس‌آباد حضور داشتند.

کد مطلب: ۹۵۹۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیری سه‌‌کلاسه در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل در این آیین گفت: اگر نوساز ی و تجهیز مدارس را بازوی فنی آموزش و پرورش بدانیم خیرین مدرسه‌ساز نیز تکمیل‌کننده و حامی دولتند و از این حیث مدیون آنان هستیم.

دولت لطفی با عنوان اینکه به همت خیر بزرگوار مالک جعفرزاده بالای 30 مدرسه تاکنون در سطح استان احداث شده اظهار داشت: مدرسه خیری سه کلاسه ایران آباد شهرستان پارس آباد که با اعتبار بالای 560 میلیون تومان بصورت مشارکتی از سوی این خیر نیک اندیش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به بهر برداری میرسد سیصد و نو د و چهارمین مدرسه خیری استان اردبیل است که مجموعا 1594 کلاس را شامل می شوند .

او آخرین وضعیت پروژه‌های شهرستان پارس آباد را تشرح کرد و ادامه داد:: یک باب مدرسه شش‌کلاسه محله عابدیان با هزینه بالای 2 میلیارد تومان تکمیل و بزودی به بهره برداری می‌رسد همچنین مدرسه شش‌کلاسه خیری شهدای فرهنگی شهرک زیتون نیز نیمه‌تمام است و به محض پایان مناقصه عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد. عملیات اجرایی سایر پروژه‌های آموزشی ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان نیز از طریق تزریق اعتبارات دولتی به‌زودی آغاز می شود. امید می‌رود تا پایان سال حتی یک پروژه نیمه‌تمام نیز باقی نماند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همچنین قول داد: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در آینده نزدیک شاهد احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه در این شهرستان خواهیم بود و این اتفاق مبارک حتما تحقق پیدا خواهد کرد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد نیز در این مراسم گفت: خیران مدرسه‌ساز مجاهدان بزرگی هستند که با جهاد مال خود به آینده نظام تعلیم و تربیت خدمت می‌کنند.

علی علایی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از مدیریت مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان به موفقیت‌های آموزشی دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری سال جاری اشاره گرئ و ادامه داد: خوشبختانه 38 نفر در رشته‌های مختلف پزشکی قبول شده‌اند که در مقایسه با سال‌های گذشته رقم چشمگیری بوده و 42 نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان قبول شده‌اند که قابل تحسین است.

در ادامه مالک جعفرزاده مقدم خیر مدرسه ساز استان نیز قول احداث دوکلاس درسی را در این روستا داد که همزمان با احداث مدرسه سه کلاسه جعفر آباد در سال آینده تحقق پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار