نمایش زلال تر از باران در کانون جوانه های کاشان به روی صحنه رفت

کاشان (پانا) - مدیر کانون فرهنگی و تربیتی جوانه های آموزش و پرورش کاشان از اجرای نمایش مذهبی زلال تر از باران در تالار این کانون خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا تحقیقی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این نمایش در راستای اهداف فرهنگی و تربیتی کانون برای آشنایی دانش آموزان با مظلومیت و حقانیت حضرت اباعبدالله‌(ع) و خاندان پاکش در برابر ظلمت خاندان اموی اجرا می شود.
وی افزود: این نمایش کاری از گروه هنری میثاق کانون جوانه‌ها با همکاری و دانش آموزان دبستان شکوفه های دانش و با کارگردانی حسین سنگین‌باف به مدت 9 شب به روی صحنه می رود.
وی تصریح کرد: هدف از رسالت همه اولیای دینی، رشد اخلاق و فضایل انسانی در جامعه بوده است که در قالب اخلاق دینی ترویج کرده اند و کم رنگ شدن این مسیر، باعث ناکامی و شکست انسان می شود.
وی افزود: گسترش مشکلات بشری توجه ما را بر موضوع جلب می کند، تا به آنچه به عنوان دانش در اختیار کودکان قرار می‌دهیم حساس‌ شویم و این دانش را با مهارت‌های معنوی و اخلاقی همراه کنیم.
وی تاکید کرد: حوزه معنویت، به‌منزلۀ حوزه‌ای هوشمندانه، آثار درخور توجهی در موفقیت انسان دارد اما اکثرآنها بر اساس نگرش‌های معنوی بزرگ‌سالان تدوین شده‌اند و منابع بسیار کمی پیرامون رشد معنوی کودکان وجود دارد در حالی پرورش هوش اخلاقی از دوران کودکی یک ضرورت است.
مدیر کانون جوانه های کاشان گفت: ‌توجه به اخلاق در پرورش افراد جامعه به ویژه کودکان ضرورت رسیدن به یک جامعه سالم است اما نباید اخلاق را محدود به مناسک دینی کرد بلکه باید اخلاق دینی و عمل به آموزه های اولیا دین را مورد توجه قرار داد که برنامه ای کانون های تربیتی در این مسیر طراحی شده است..
کانون فرهنگی تربیتی جوانه‌های کاشان با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و همایش‌های مختلف، اهداف تربیتی و آموزشی خود را درسه بخش اجرای برنامه‌های عمومی، انجمن ها و کارگاههای آموزشی دنبال کرده و درسال های اخیر به عنوان یکی از کانون های موفق و برگزیده استان اصفهان شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار