زینی‌وند: شورای آموزش‌وپرورش بهترین بستر برای پیشبرد اهداف مهم نظام تعلیم‌وتربیت است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، شورای آموزش و پرورش را بهترین بستر برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۹۵۹۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
زینی‌وند: شورای آموزش‌وپرورش بهترین بستر برای پیشبرد اهداف مهم نظام تعلیم‌وتربیت است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مجتبی زینی‌وند در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان گفت: «کارکرد آموزش و پرورش فقط تعلیم و آموزش نیست. یکی از مهم‌ترین کارکردها و ماموریت‌های دستگاه تعلیم و تربیت مربوط به حیطه تربیت و رشد شخصیت دانش‌آموزان است.»

او ادامه داد: «در تمام کشورهایی که به دنبال توسعه هستند، آموزش و پرورش اولویت اصلی است. فرهنگ و آموزش مبنای توسعه جامعه است، این توسعه مرهون آموزش و پرورش اثربخش است.»

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف و مشارکت‌های مردمی را از جمله مولفه‌های آموزش و پرورش کارا و اثربخش دانست و گفت: «شورای آموزش و پرورش بهترین بستر برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت است.»

زینی‌وند گفت: «شورای آموزش و پرورش استان می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد. حضور مسوولان ارشد استان در شورای آموزش و پرورش می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کلان و گره‌گشایی از مشکلات بسیار تاثیرگذار باشد.»

او به پیشرفت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان همدان اشاره کرد و گفت: «این پیشرفت‌ها نشان از شورای آموزش و پرورش غنی در این استان دارد. براساس برنامه ششم سهم مدارس غیردولتی حدود ۱۵ درصد است. استان همدان با توجه به ظرفیت‌های موجود و پیشرفت‌های خوبی که داشته است، می‌تواند این مهم را محقق کند.»

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سفر خود به استان همدان به همراه مدیرکل مشارکت‌های مردمی و سرپرست اداره کل مدارس و مراکز غیردولتی از اتاق بازی و یادگیری در مدرسه راه نور همدان بازدید کرد. در این بازدید مجتبی زینی‌وند با بررسی بخش‌های اتاق بازی و یادگیری و فعالیت‌های دانش‌آموزان با کادر آموزشی این مدرسه درباره مسائل مختلف آموزشی و پرورشی و دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار