بهارلو: اجرایی نمودن قانون شوراهای آموزش و پرورش نیازمند یاری همه دستگاه هاست

تهران (پانا) - ششمین نشست کارگروه پشتیبانی شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور رحیم سلیمانی راد مدیر کل امور شهری و امور شوراها، در سالن هم اندیشی زنده یاد آیت اله هاشمی رفسنجانی این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: اجرایی نمودن قانون شوراهای آموزش و پرورش نیازمند یاری همه دستگاه هاست

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به ضرورت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گفت: تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت های اجرایی آموزش و پرورش از اهداف اصلی این شوراها است.

او با تاکید بر اینکه دستگاه آموزش و پرورش بعنوان یک ابر سیستم نیازمند همکاری و همیاری همه دستگاه هاست ،اظهار داشت: در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت نیازمند همکاری کلیه فرمانداران، شهرداران ، مسئولین شهری ، نهدها و موسسات هستیم تا بتوانیم به اجرایی نمودن قانون شوراهای آموزش و پرورش نزدیک شویم.

بهارلو با اشاره به اینکه شیوه نامه ماده 16 شوراهای آموزش و پرورش در شورای آموزش و پرورش استان به تصویب رسید و درسیر مراحل قانونی ابلاغ به شهرداری های تابع استان می باشد، تصریح کرد:همچنین پیش نویس شیوه نامه ماده 13 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش جهت اخذ نقطه نظرات برای اعضا ارسال گردیده و در این جلسه با بیان نقطه نظرات اصلاحی دریافت شده ، شیوه نامه ی مذکور بررسی و جهت تصمیم گیری نهایی به شورای آموزش و پرورش استان ارجاع خواهد شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بررسی رفع مشکلات و موانع اسناد و املاک آموزش و پرورش از اولویت های اصلی این اداره کل دانست و تصریح کرد:موضوع بررسی و رفع مشکلات و موانع اسناد و املاک و تسهیل اسناد مالکیت زمین های متعلق به آموزش و پرورش و یا در اختیار آموزش و پرورش در دستور کار جدی است و با تشکیل کارگروه تخصصی نسبت به پیگیری موارد مطروحه و تهیه شیوه نامه جامع اقدامات ارزنده ای در حال اجراست.

گفتنی است ؛ این نشست با حضور نمایندگانی از اداره کل راه و شهر سازی ، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره ثبت اسناد ،اداره کل نوسازی و نمایندگان رؤسای آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار