اولین «کتابخانه مدرسه» گیلان در انزلی افتتاح می شود

رشت (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از افتتاح اولین «کتابخانه مدرسه» گیلان به ‌منظور ساماندهی کتابخانه‌های مدارس با محوریت محله‌ و دانش‌آموزان در پنج‌شنبه این هفته در شهر بندرانزلی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین «کتابخانه مدرسه» گیلان در انزلی افتتاح می شود

پریسا کرمی در این باره گفت: برای مدارسی که در حوزه‌های درون شهری قرار دارند کتابخانه‌هایی تعریف شده است که محله‌محور اداره می‌شوند. این کتابخانه‌ها در ساعات اداری به مدارس و در ساعات غیر اداری به عموم مردم خدمات ارائه می‌دهند.

او افزود: اولین کتابخانه مدرسه گیلان با عنوان «آیت‌الله طالقانی» همزمان با هفته کودک ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 18 مهرماه در مدرسه زنده‌یاد محمد موثق شهر بندرانزلی افتتاح می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان دایر کردن کتابخانه‌هایی از این دست را پیوست فرهنگ کتابخوانی برای مدارس اعلام کرد و متذکر شد: تا پایان سال جاری سه کتابخانه‌ مدرسه‌ در شهرهای صومعه‌سرا، شفت و رشت نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان و اداره کل نوسازی مدارس استان به بهره‌برداری می‌رسد.

کرمی تاکید کرد: این طرح به ابتکار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای تداوم اجرای «طرح فانوس» به منظور ساماندهی کتابخانه‌های مدارس استان با محوریت محله‌ و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار