ارائه ۱۶۹ هزار نفرساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست امسال، ۱۶۹ هزار و ۳۴۳ نفرساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های استان ارائه شده‌است.

کد مطلب: ۹۵۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ارائه ۱۶۹ هزار نفرساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های آذربایجان‌غربی

محسن مددی افزود: در نیمه نخست امسال ۸۴ دوره آموزشی با همراهی نهادهای نظامی و انتظامی در پادگان‌های استان برگزار شده که مورد استقبال سربازان نیز قرار گرفته‌است.

وی اضافه کرد: در این دوره‌ها یک‌هزار و ۴۴۰ سرباز در پادگان‌های آذربایجان‌غربی، مهارت‌های در نظر گرفته‌شده را آموخته‌اند.

وی اظهار کرد: در سال جاری با استقبال سربازان وظیفه، شاهد رشد دوره ها و سربازان آموزش دیده در آذربایجان غربی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که این افزایش در هر کدام نزدیک به ۲۰ درصد بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار بیان کرد: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های سطح استان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

سالانه افزون بر هشت میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در مراکز دولتی و آزاد آذربایجان غربی برگزار می شود تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار