فرمانده انتظامی محلات در همایش همیاران پلیس:

دانش‌آموزان سهم زیادی در تولید امنیت دارند/ برای ارتقای فرهنگ ترافیک نیازمند همکاری دانش‌آموزان هستیم

اراک (پانا) - با حضور مسئولین و دانش‌آموزان همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در فرهنگسرای اندیشه محلات برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۹۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سهم زیادی در تولید امنیت دارند/ برای ارتقای فرهنگ ترافیک نیازمند همکاری دانش‌آموزان هستیم

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای برقراری نظم و امنیت هفته گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و هفته کودک را تبریک گفت. وی افزود: شعار هفته نیروی انتظامی "پلیس هوشمند امین مردم" است و افتخار پلیس این است که امنیت را به آحاد جامعه هدیه دهد و این مهم جز با همراهی مردم ممکن نیست. بزرگترین نعمت ما در کشور ثبات امنیت است که به دلیل فعالیت نیروی انتظامی و همکاری کلیه آحاد جامعه صورت می پذیرد.

بیرانوند اظهار داشت: بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و عملیاتی در هفته ناجا انجام شده است که یکی از این برنامهها همایش طلایهداران فرهنگ ترافیک یا همیاران پلیس است.

این مقام مسئول با طرح این پرسش که چرا شما دانش آموزان عزیز را انتخاب کرده ایم؟ گفت: دانش‌آموزان طیف وسیعی از جامعه هستند که سهم زیادی در تولید امنیت دارند و پلیس همواره تلاش نموده تا با تعامل با وزارت آموزش و پرورش سهم خود را ادا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: یکی از ماموریتهای ما که نیاز به کمک شما دانش‌آموزان داریم، ارتقای فرهنگ ترافیک است. یکی از معضلات جامعه رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی است و در این مسئولیت نیازمند همکاری آموزش و پرورش و شهرداری هستیم تا بتوانیم از حوادث جلوگیری کنیم.

سرهنگ بیرانوند با اشاره شروع طرح همیار پلیس از سال ۸۴ افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش تصادفات از ۳۰ هزار مورد به ۱۷ هزار در سال بوده‌ایم. یکی از مهمترین اولویتهای راهنمایی و رانندگی در ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه است و استفاده از آموزش همگانی با کمک همیاران پلیس است.

وی خطاب به همیاران پلیس گفت: شما به عنوان نماینده پلیس در داخل خودرو موظف هستید در خصوص تخلفات رانندگی به راننده خودرو تذکر دهید.

در پایان این همایش ضمن تقدیر از مدیر آموزش و پرورش برای همکاری با نیروی انتظامی به جمعی از دانش‌آموزان کارت عضویت همیار پلیس به صورت نمادین اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار