آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی

شیراز (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به طرح اربعین حسینی(ع) گفت: به منظور خدمات‌رسانی به زائران و رانندگانی که از شهرهای مختلف عازم پایانه‌های مرزی هستند، بسیج گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی استان برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی

سیاهپور افزود: باتوجه به افزایش حجم ترددهای وسایل‌نقلیه عمومی و شخصی در محورهای مواصلاتی از غرب به شرق استان در ایام اربعین، گشت‌های راهداری آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به زائران سفرهای جاده‌ای را دارند و مکان‌هایی برای استقرار اکیپ‌های راهداری و نیروهای امدادرسان در نظر گرفته شده است.

او در خصوص آمادگی راهدارخانه ها جهت اقامت احتمالی و خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته راهدارخانه های سطح استان ضمن انجام فعالیت های ذاتی خود آمادگی لازم برای پذیرایی و استقرار زائران گرامی در شرایط خاص را دارند.

او با اشاره به لزوم و اهمیت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان برای تردد ایمن و روان زائران در این ایام عنوان کرد: مراکز مکانیزه معاینه فنی سراسر استان در طول طرح اعزام زائران اربعین حسینی(ع) بصورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات فنی به ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با اشاره به لزوم خدمات رسانی به کاربران جاده ای در تمام طول سال تأکید کرد: وظیفه ذاتی دولت ، خدمت به مردم است که این خدمت‌رسانی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در عرصه جاده‌های برون شهری و بخش حمل و نقل جاده‌ای، نمایان است و اولویت اصلی برنامه‌های این اداره کل تأمین حداکثر رضایت‌مندی مردم و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در تمام طول سال است.

سیاهپور ادامه داد: نزدیک شدن به آبان ماه و آغاز طرح راهداری زمستانی و همچنین کمک رسانی و اجرای پروژه های ناشی ازسیل های ابتدای سال‌جاری در استان و برون استان و مصادف شدن با طرح اعزام و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) نیازمند تلاش و هم‌افزایی بیش از پیش و برنامه ریزی دقیق است تا شاهد برقراری ترافیک ایمن و روان در تمامی راه های استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار