بررسی مشکلات مرکز آموزشی درمانی رازی شهرری با حضور استاندار تهران

شهرری(پانا) - استاندار تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی از مرکز روانپزشکی رازی شهرری بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۵۹۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی  مشکلات مرکز آموزشی درمانی رازی شهرری با حضور استاندار تهران

در این دیدار انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت نامطلوب بیمارستان‌های روانپزشکی استان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استانداری تهران طی چند ماه اخیر شاهد تحول مثبتی در مراکز درمانی استان تهران خواهیم بود.

او در ادامه افزود: متاسفانه طی سال‌های اخیر بوجه سالیانه مراکز روان درمانی از سوی دولت و مجلس کاهش پیدا کرده که باید در این زمینه بودجه‌ای ویژه برای این بیمارستان‌ها در نظر گرفته شود و یارانه بیماران روانی بدون هویت باید برقرار شود

در ادامه احمد اسماعیلی راد فرماندار ری نیز در سخنانی گفت: اقدامات اولیه برای نوسازی و بهسازی مرکز آموزشی درمانی رازی که بیش از ۱۰۰ سال از عمر آن می گذرد، انجام شده ولی این اقدامات به روز نیست و نیازمند تدابیر ویژه است.

در این بازدید قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزکی با بیان اینکه یکی از معضلات ما در سطح کشور کمبود بیمارستان‌های توانبخشی است، بیان داشت: آمادگی داریم بخشی از بیمارستان روانپزشکی رازی تبدیل به بیمارستان توان بخشی شود که با مشکلات روانی نیز قرابت دارد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار