خدابنده : ارتقاء فرهنگ ترافیک باید از نسل دانش آموز آغاز شود

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، فرهنگ‌یاران پلیس و همیاران پلیس مشهدگفت : بیش از 250 هزار دانش آموز در استان به عنوان همیار پلیس فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۹۵۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خدابنده : ارتقاء فرهنگ ترافیک باید از نسل دانش آموز آغاز شود

قاسمعلی خدابنده صبح امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، فرهنگ‌یاران پلیس و همیاران پلیس مشهد اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی هستیم و فعالیت در این زمینه بیشتر شده است، طرح همیاران پلیس به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی توسط دانش‌آموزان و رانندگان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این طرح از سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی شده و تاکنون ادامه داشته است، توسط آموزش‌هایی به دانش‌آموزان توانستیم نظم و قانون بیشتری را داخل شهر ایجاد کنیم، آموزش علمی به دانش‌آموزان بسیار ماندگار بوده و برخوردهای همیاران پلیس سبب بهبود اوضاع رانندگی در شهر شده است.

وی بیان کرد: این طرح همچنین می‌تواند دانش‌آموزان را قانون‌مند کند تا این افراد نیز در آینده رانندگی قانون‌مندی داشته باشند، چندین فرهنگسرا در مشهد وجود دارد و بسیاری از مدارس در طرح همیاران پلیس شرکت دارند، جمعیت بسیار زیادی از همیاران پلیس را در استان شاهد هستیم که این افراد تاکنون تأثیرات بسیاری دارند.

خدابنده تصریح کرد: اولیاء نیز در جلسات ماهیانه مربوط به همیاران پلیس شرکت می‌کنند و موضوعات مختلفی در این جلسات مطرح می‌شود، حوزه فعالیتی پلیس گسترده بوده و همین مورد سبب ایجاد آرامش بیشتر در عموم شده است، همکاری آموزش و پرورش با پلیس سبب کاهش آمار تخلف با وجود افزایش آمار رانندگی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار